لیست بازیگران: چه بازیگران مشهوری در وایکینگ ها بودند؟ As یکی از محبوب ترین (2013) برنامه های تلویزیونی, وایکینگ ها تأثیر زیادی بر فرهنگ پاپ گذاشته است. برای پیوستن به ، Celebrity.fm تصمیم گرفت سری به مجموعه نمادین و فهرست چشمگیر ستاره ها و بازیگران آن بزند.

در این Castlist ، ما به شما نشان می دهیم لیست 8 بازیگر مشهور که نمی دانستید در وایکینگ ها حضور داشتند.

وایکینگ ها چیست؟

  • وایکینگ ها (2013)
  • 8.5
  • ژانرها: اکشن | ماجراجویی | درام | تاریخچه | عاشقانه | جنگ

وایکینگ ها یک مجموعه تلویزیونی است که در سال 2010 راه اندازی شد. پس از چند ماه از شروع آن ، این برنامه تلویزیونی در حال حاضر بسیاری از طرفداران را لمس کرده است. بر اساس گزارش IMDB ، رتبه بندی این سریال در حال حاضر 8.5/10 است و در رتبه بندی قرار دارد یکی از محبوب ترین سریال ها تا به امروز.

وایکینگ ها ما را به دنیای وحشیانه و مرموز راگنار لوتبروک ، جنگجو و کشاورز وایکینگ منتقل می کنند که مشتاق کاوش - و حمله به سواحل دور آن سوی اقیانوس هستند.

ماجراهای راگنار لاتبروک: بزرگترین قهرمان عصر خود. این سریال حماسه گروه راگنار از برادران وایکینگ و خانواده اش را روایت می کند که او برای تبدیل شدن به پادشاه قبایل وایکینگ بالا می رود. راگنار علاوه بر اینکه یک جنگجوی بی باک است ، تجسم سنت های نورس در مورد ارادت به خدایان است: افسانه ها می گویند که او از نوادگان مستقیم اودین ، ​​خدای جنگ و رزمندگان بود.

وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها وایکینگ ها

گالری: 8 بازیگر مشهور که نمی دانستید در وایکینگ ها حضور داشتند

در طول فصول ، بازیگران متعدد و افراد مشهور دیگری در این برنامه ظاهر شدند. امروز نگاهی به 8 می اندازیم بازیگران مشهور در "وایکینگ ها" حضور داشتند که شاید به خاطر نیاورید:

کاترین وینیک: لاگرتا

کاترین وینیک بازیگر، کارگردان و تهیه کننده کانادایی در سریال تلویزیونی وایکینگ ها که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برنده جایزه امی شد، محصول MGM و The History Channel است. علاوه بر نقش اصلی او در وایکینگ ها، قسمتی به کارگردانی وینیک در سال 2020 برای اولین بار عرضه شد. اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که نقش او به عنوان "لاگرتا ممکن است هیجان انگیزترین شخصیت فمینیستی تلویزیون باشد." ایفای نقش او در نقش سپر خشن چندین تمجیدهای چشمگیر را برای او به ارمغان آورده است، از جمله جایزه شبکه تصویر زنان برای بهترین بازیگر زن در سریال درام در سال 2018، نامزدی جایزه انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال درام، نامزدی جایزه سینمای کانادا برای بهترین نقش آفرینی توسط یک بازیگر نقش اول زن دراماتیک (2014)، بهترین بازیگر زن در یک سریال درام توسط شبکه تصویر زنان در سال های 2014، 2015 و 2016 نامزدی و نامزدی جایزه افرا طلایی برای بهترین بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی. علاوه بر این نامزدی های معتبر، کاترین جایزه عالی فیلم Serendipity را در جشنواره رسانه جهانی Banff در سال 2015 دریافت کرد. او همچنین به عنوان عضو هیئت داوران جشنواره کن 2019 انتخاب شد. یک تهدید سه گانه، وینیک اخیرا سریال جدید نتفلیکس Wu Assassins را که در آن نقش آفرینی می‌کند، تهیه‌کننده و کارگردان اپیزودی از سریال است که قرار است در سال 2019 منتشر شود. علاوه بر این، او در Polar بر اساس کمیک اکشن نوآر بازی کرد. سریالی به همین نام که برای اولین بار در نتفلیکس پخش شد. در سال 2017، وینیک در اقتباسی از رمان استیون کینگ، برج تاریک، با بازی متیو مک‌کانهی برنده جایزه اسکار و ادریس البا برنده گلدن گلوب بازی کرد. از دیگر نقش‌های وینیک می‌توان به نقش‌هایی در فیلم‌هایی چون عشق و مواد مخدر با جیک جیلنهال، قاتلان با بازی اشتون کوچر، و همچنین «مردان ایستاده با آل پاچینو»، کریستوفر واکن و آلن آرکین اشاره کرد. او همچنین در درام کمدی «روح های سرد» پل جیاماتی بازی کرد که نامزد بهترین اجرای گروه در جوایز فیلم مستقل گاتهام در سال 2009 شد. خارج از صفحه نمایش بزرگ، کاترین با تلویزیون غریبه نیست و علاوه بر وایکینگ‌ها در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله نقش‌هایی در Person of Interest، House، CSI: Crime Scene Investigation، Law & Order، و یک نقش تکراری قابل توجه در فیلم‌های پرفروش ظاهر شده است. سری زمانی استخوان ها. در سال 2015، وینیک به عنوان سفیر برند شرکت ساعت‌های لوکس سوئیسی Raymond Weil انتخاب شد و چهره کالکشن شیک و زنانه آن‌ها در سال 2016 است. کاترین با افتخار از برند ساعت‌ها حمایت می‌کند که هم قدرت و هم زیبایی زنان فعال مدرن در سراسر جهان را تجلیل می‌کند. او همچنین در بازی ویدیویی موفق Call of Duty دیده می شود. کاترین وینیک علاوه بر بازیگری، یک رزمی کار ماهر است که دارای کمربند مشکی درجه سه در تکواندو و کمربند مشکی درجه دو در کاراته است. در بیست و یک سالگی او سه مدرسه هنرهای رزمی را تأسیس کرده بود و مالک آن بود. کاترین پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی خود در دانشگاه یورک، تورنتو، حرفه بازیگری را با موفقیت در نیویورک و پس از آن در لس آنجلس دنبال کرد.

متولد 17 دسامبر 1977 در تورنتو ، انتاریو ، کانادا قد 5 ′ 6 ″ (1.68 متر)

الکساندر لودویگ: بیورن لوتبروک

الکساندر پس از بازی در فیلم پرفروش موفق، بازی‌های گرسنگی (2012) (که برای آن دو جایزه دریافت کرد)، در فیلم‌هایی مانند بازمانده تنها (2013)، دختران نهایی (2015) و پسران بد کار کرد. زندگی (2020) و برای بازی در نقش بیورن آیرونساید در مجموعه تلویزیونی موفق جهانی وایکینگ ها (2013) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. الکساندر ریچارد لودویگ در 7 می 1992 در ونکوور کانادا به دنیا آمد. او سه خواهر و برادر به نام های نیکلاس، ناتالی و سوفیا و یک گربه به نام پوس چکمه پوش دارد. مادرش، شارلین مارتین، یک بازیگر سابق است و در مدیریت حرفه‌اش کمک می‌کند. پدر او، هارالد لودویگ، یکی از اعضای هیئت مدیره Lions Gate Entertainment و رئیس شرکت Macluan Capital Corporation است. بیورن آیرونساید از الکساندر به عنوان یکی از ستارگان نمایش با رتبه برتر History Channel "وایکینگ ها"، پسر ارشد پادشاه و جانشین تاج است. وایکینگ ها در پایان فصل سوم خود موفقیت چشمگیری را تجربه کردند: «نیویورک، نیویورک – ۲۴ فوریه ۲۰۱۵ - فصل سوم سریال پرطرفدار تاریخچه وایکینگ ها به ۴.۶ میلیون بیننده، ۲.۴ میلیون بزرگسال ۲۵-۵۴ و ۲.۱۳ میلیون بزرگسال حمله کرد. -24 در تحویل زنده +2015، آن را به عنوان اولین نمایش کابلی در +4.6 زنده در همه دموهای کلیدی و تعداد کل بینندگان در پنجشنبه، 2.4 فوریه رتبه‌بندی می‌کند." علاوه بر این، الکساندر در کمدی تاریک سونی The Final Girls (25) با بازی مالین آکرمن، نینا دوبرو، تایسا فارمیگا و آدام دیوین همبازی شد. این فیلم در روز جمعه 54 مارس 2.3 ساعت 18 شب در SXSW به نمایش درآمد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. الکساندر به تازگی فیلمبرداری فیلم مستقل «برو با من» را با بازی آنتونی هاپکینز، جولیا استایلز و ری لیوتا به پایان رساند. سازندگان این فیلم تاریخ اکران سال 49 را پیش بینی می کنند. الکساندر سفیر برند بولگاری و همچنین مشاور مد مستقل خط ورزش RYU است. او یک موسیقیدان پرشور، یک معتاد غیرقابل انکار آدرنالین و یک سخنگوی با استعداد است. کسانی که با او کار می کنند از فداکاری او به حرفه اش می گویند، همراه با فروتنی و جذابیت او و کارش در وایکینگ ها (3) او را به یکی از امیدوارکننده ترین و مورد توجه ترین ستاره های نسل خود تبدیل کرده است. اسکندر وقتی بازیگری نمی‌کند، می‌تواند برای فیلم و تلویزیون و همچنین موج‌سواری، اسکی افراطی، چتربازی، سفر در سراسر جهان و همکاری با سازمان‌های بشردوستانه بنویسد.

متولد 7 مه 1992 در ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، کانادا نام مستعار Zander Xander Height 6 ′ 2 ″ (1.88 متر)

گوستاف اسکارسگورد: فلوکی

گوستاف اسکارسگارد در 12 نوامبر 1980 در استکهلم ، استکهلمز ، سوئد به عنوان گوستاف کاسپار اورم اسکارسگورد متولد شد. او یک بازیگر و کارگردان است که برای وایکینگ ها (2013) ، Westworld (2016) و راه بازگشت (2010) شناخته شده است.

متولد 12 نوامبر 1980 در استکهلم ، استکهلمز ، سوئد نام تولد Gustaf Caspar Orm Skarsgård قد 6 ′ 4 ″ (1.93 متر)

جورجیا هیرست: توروی

جورجیا هرست متولد 26 دسامبر 1994 است. او بازیگری است که برای وایکینگ ها (2013) ، Five Dates (2020) و Ravers (2018) شناخته می شود.

متولد 26 دسامبر 1994 نام مستعار Gee Height 5 ′ 6 ″ (1.68 متر)

تراویس فیمل: راگنار لوتبروک

تراویس فیمل در نزدیکی اچوکا، ویکتوریا، استرالیا از جنی، افسر تفریحی برای معلولان، و کریس، یک کشاورز گاو متولد شد. او در یک مزرعه 5500 هکتاری بین ملبورن و سیدنی بزرگ شد. تا سن هفده سالگی، زندگی او در مدرسه و کار در مزرعه خانوادگی سپری می شد، صبح و شب، چیزی که او همچنان در سفرهای خود به خانه از آن لذت می برد. بعد از دبیرستان، آموزش عالی تماس گرفت و او در دانشگاه ملبورن پذیرفته شد. طولی نکشید که کنجکاوی شدید او باعث شد تا ماجراهای جهانی خود را آغاز کند. در حالی که در لندن بار می‌رفت و تقریباً به همان اندازه آبجو می‌فرستاد، با مدیر احتمالی خود، دیوید سلتزر، ملاقات کرد. دیوید جرقه ای را در تراویس دید و به او پیشنهاد داد که برای بازیگر شدن و پرورش استعداد خود به ایالات متحده مهاجرت کند. دیری نگذشت که تراویس که به راحتی توسط هنر فریفته شد، به لس آنجلس نقل مکان کرد و در عرض یک هفته با مربی مشهور بازیگری، ایوانا چاباک شروع به مطالعه کرد. این کهنه کار تدریس، علاوه بر تراویس، مربی جیک جیلنهال، اوا مندز، هالی بری، برد پیت و شارلیز ترون بوده است. سال‌ها تلاش و سخت‌کوشی همچنان به ثمر می‌رسد و تراویس در چندین پروژه از جمله Rocky Point (با لورن هالی)، Southern Comfort (با مادلین استو و اریک رابرتز)، مهار (با استفان مویر از True Blood)، عاج نقش‌های اصلی را ایفا کرده است. (با مارتین لاندو و پیتر استومار)، دوست موج سوار (با متیو مک کانهی و وودی هارلسون)، و هیولای AE (با پاتریک سویزی). او بیشتر به خاطر بازی در نقش راگنار لاثبروک در وایکینگ ها (2013) و آندوین لوتار در وارکرفت (2016) شناخته می شود. تولید تراویس را به سراسر جهان برده است، اما در بین نقش ها، او تا آنجا که ممکن است به مزرعه خانواده اش برمی گردد. تراویس سریعاً به این نکته اشاره می‌کند که عشق او به فوتبال، روستاها، دو برادر بزرگ‌ترش و شیوه زندگی سخت‌کوش است که باعث می‌شود پای او محکم روی زمین باشد.

متولد 15 ژوئیه 1979 در شماره. اچوکا ، ویکتوریا ، استرالیا نام مستعار رنگی ارتفاع 5 ′ 11 اینچ (1.82 متر)

کلایو استندن: رولو

کلایو استاندن یک بازیگر بریتانیایی است، او در یک پایگاه ارتش بریتانیا در هالیوود، کانتی داون، ایرلند شمالی به دنیا آمد و در ایست میدلندز در انگلستان بزرگ شد. او در مدرسه شاه ادوارد هفتم (ملتون موبری) به مدرسه رفت و پس از آن دوره هنرهای نمایشی را در کالج ملتون موبری گذراند. استاندن در اواخر نوجوانی خود یک بوکسور بین المللی موی تای و بعداً برنده مدال طلای شمشیربازی بود. او در سال 2007 با همسرش فرانچسکا در خانه بابینگتون ازدواج کرد. آنها با سه فرزند خود، هایدن، ادی و رافرتی در لندن زندگی می کنند. اولین تجربه او از شیرین کاری و مبارزه با شمشیر در سن 12 سالگی بود، زمانی که استندن اولین شغل خود را در یک تیم بدلکاری حرفه ای در ناتینگهام به دست آورد که به یادگیری سوارکاری، دویدن و مبارزه با شمشیر پرداخت. مهارت های مبارزه با شمشیر او یکپارچه است، او چپ دست است اما مبارزه با دست راست خود را در سال های اولیه آموخت و باعث شد که او در این هنر به طور منحصر به فردی دوسویه باشد. در پانزده سالگی، کلایو هم عضو تئاتر ملی جوانان و هم در تئاتر ملی جوانان بود و نقش‌های اصلی را در نمایش‌ها و موزیکال‌ها در وست اند و در مکان‌هایی مانند The Royal Albert Hall و Shakespeare's Globe Theatre بازی می‌کرد. او سپس در دوره سه ساله بازیگری خود در آکادمی هنرهای دراماتیک لندن، LAMDA، ​​جا گرفت. او بیشتر به خاطر بازی در جنگجوی سرسخت نبرد «Gawain» یک سریال معمولی در سریال تلویزیونی «Camelot» از شبکه Starz و همچنین «Archer»، برادر رابین هود در سریال تلویزیونی بی‌بی‌سی رابین هود شناخته می‌شود. نقشی که استندن را مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار داد و بسیاری از مطبوعات ملی، عملکرد جذاب اما هیجان‌انگیز استندن و مهارت‌های شمشیر جنگی به ظاهر بی دردسر استندن را با ارول فلین مقایسه کردند. در پایان فصل سوم بسیار حدس زده می شد که پس از مرگ برادرانش، "آرچر" ردای رابین هود را برمی دارد و قهرمان جدید سریال می شود. کلایو همچنین برای نقش تکراری قبلی به عنوان سرباز هریس در نمایش علمی تخیلی بریتانیایی Doctor Who شناخته شده است. قبل از ایفای نقش در کملوت و رابین هود، استندن در سه قسمت از Doctor Who، تریلر جنایی "Waking the dead"، مستند درام جنگ جهانی دوم "Ten Days to D-Day"، سه قسمت از "Doctors" ظاهر شد. و «روزهای مدرسه تام براون»، اقتباس تحسین شده ITV از کتاب توماس هیوز. او همچنین نقش اصلی سرگرد آلن مارشال را در نمایش تلویزیونی ساعت صفر ماموریت SAS در سیرالئون به نام عملیات باراس بازی کرد. استندن در فیلم اصلی بالیوود «ناماستی لندن» در کنار کاترینا کایف و آکشی کومار نقش اصلی را ایفا کرد. کلایو همچنین چهره Evian water 3 بود. در سال 2008 کلایو نقش اصلی را در فیلم های سرگیجه "Hammer of the Gods" و سری جدید "Vikings" محصول MGM/History که قرار بود در بهار 2012 اکران شوند، به دست آورد.

متولد 22 ژوئیه 1981 در شهرستان داون ، ایرلند شمالی ، انگلستان قد 6 ′ 1 اینچ (1.87 متر)

Alex Høgh Andersen: Ivar

ارتفاع 5 ′ 11 اینچ (1.82 متر)

الکس هوگ اندرسن که در شهر کوچکی در جنوب غربی کپنهاگ به دنیا آمده و بزرگ شده است، در حال حاضر به عنوان یک سریال معمولی در سریال History Channel، وایکینگ ها (2013) بازی می کند. اندرسن اولین بازی خود را در فینال فصل 4 انجام داد و اکنون در جایگاه اول قرار گرفته است. او نقش «آیوار بی استخوان»، پسر راگنار لوثبروک (تراویس فیمل) را بر عهده می‌گیرد که خطرناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. شخصیت او، همراه با دیگر فرزندان راگنار، در دوران کودکی مطرح شده‌اند، اما اکنون به عنوان بخشی از پرش زمانی در سریال، به بزرگسالی منتقل می‌شوند. اندرسن زمانی که در مدرسه ای برای کودکان خردسال بین 7 تا 19 سال تحصیل می کرد، عشق خود را به بازیگری پیدا کرد. در آنجا بود که اصول اولیه بازیگری از جمله نظم، تمرکز و کار گروهی را که برای موفقیت در کسب و کار لازم است آموخت. اندرسن در بسیاری از نمایش‌های موسیقی محور شرکت کرد و به دلیل نقش‌های بزرگی که بر عهده داشت، خوشبختانه تجربه زیادی کسب کرد. وقتی همسالانش شروع به تست بازیگری برای نقش های سینمایی کردند، او در حدود 17 سالگی متوجه تفاوت نقش های بازیگری در مقابل تماشاگران و جلوی دوربین شد. این به آثار اندرسن تبدیل شد و او شروع به تست زدن کرد و به تحصیل در رشته فیلم و مطالعات رسانه در دانشگاه کپنهاگ ادامه داد. اندرسن در پروژه های تلویزیونی و سینمایی متعددی در دانمارک ظاهر شده است و وایکینگ ها اکنون اولین حضور خود در هالیوود را رقم می زند. آندرسن وقتی بازیگری نمی کند، بیشتر وقت خود را صرف عکاسی می کند. او خود را فردی متفکر بصری می‌داند و تا حدودی به خاطر تجربه‌اش در فیلم‌برداری و کارگردانی فیلم‌های کوتاه، بیشتر و بیشتر درباره دوربین‌ها یاد می‌گیرد. اندرسن همچنین زمانی را که در اختیار دارد به موسسات خیریه مانند Unicef، Care Denmark و Kræftensbekæmpelse (مبارزه با سرطان) پس می دهد. او بسیار با مبارزه با سرطان ارتباط دارد، زیرا مادرش 7 سال پیش به سرطان سینه مبتلا شد.

پیتر فرانزن: شاه هرالد فاین هیر

متولد 14 اوت 1971 در کمینما ، فنلاند نام تولد پیتر ویلهلم فرانزن نام مستعار پیت قد 5 ′ 9 ″ (1.75 متر)

پیتر فرانزن یکی از برجسته‌ترین بازیگران فنلاند است که در سطح ملی و بین‌المللی حرفه‌ای موفق بوده است. از جمله آثار فرانزن می توان به فیلم مهیج جاسوسی The Gunman در مقابل شان پن و خاویر باردم، فیلم جنجالی «قلب شیر»، «به روی من باز کن» که نامزد جایزه فیلم شورای شمال اروپا شد، و «پاکسازی» ساخته آنتی جوکینن اشاره کرد. که انتخاب رسمی فنلاند برای جوایز اسکار بود. دوران حرفه ای فرانزن 20 سال به طول انجامیده است و شامل بیش از 40 فیلم است که سه جایزه جوسی (جایزه فیلم ملی فنلاند) و در مجموع هفت نامزدی را برای او به ارمغان آورده است. فرانزن اولین کارگردانی بلند سینمایی خود را با فیلم «بر فراز آبهای تاریک» انجام داد. این فیلم در زادگاهش فنلاند اکران شد و بر اساس فیلمنامه ای نوشته و اقتباس شده از رمان نیمه اتوبیوگرافیک او در سال 2010 به همین نام است. فرانزن اخیراً سومین رمان خود را با نام Särkyneen Pyörän Karjatila منتشر کرده است. جدیدترین نقش بین المللی پیتر در فیلم سینمایی Ashes in the Snow به کارگردانی Marius A. Markevicius است که در آن نقش فرمانده کوماروف را بازی می کند. Ashes in the Snow در پاییز 2018 به نمایش درآمد.

به پایین بروید و برای مرور گزینه next کلیک کنید گالری عکس بازیگران:

ncG1vNJzZmiblaGyo77IrbBnnp1ks6J71aKioqaXqHqnrcyorKxlkZjBsL7SaA%3D%3D